مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 فروردین 1397 ساعت 12:302018-04-11بين الملل

"اهداف حمله آمریکا در سوریه و پاسخ روسیه چه خواهد بود"


پاسخی که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در سال 2017 به تلافی حمله شیمیایی در منطقه خان شیخون سوریه انجام داد و طی آن پایگاه هوایی الشعیرات سوریه را هدف حمله موشکی قرار داد، - "اهداف حمله آمریکا در سوریه و پاسخ روسیه چه خواهد بود" پاسخی که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در سال 2017 به تلافی حمله شیمیایی در منطقه خان شیخون سوریه انجام داد و طی آن پایگاه هوایی الشعیرات سوریه را هدف حمله موشکی قرار داد، بیشتر یک اقدام نمادین بود اما پاسخی که این بار ترامپ به بهانه حمله شیمیایی دوما علیه دولت سوریه تدارک دیده ظاهرا قرار است گسترده تر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه گاردین در تحلیلی از وضعیت موجود و حمله احتمالی آمریکا به سوریه به بهانه پاسخ به حمله شیمیایی اخیر در دوما ضمن طرح سوالاتی چنین نوشت: اهداف احتمالی این حمله جدید ترامپ چیست؟ بعد از حمله شیمیایی سال 2017 در خان شیخون دونالد ترامپ دستور به حمله علیه پایگاهی که به گفته او جنگنده های سوری دخیل در این حمله شیمیایی از آنجا بلند شدند، داد.

در این حمله 59 موشک "کروز" از سوی کشتی های جنگی آمریکا در دریای مدیترانه شلیک شد که آسیب زیادی به باندهای فرود و آشیانه های هواپیما در فرودگاه الشعیرات وارد کرد اما این آسیب ها سریعا ترمیم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"اهداف حمله آمریکا در سوریه و پاسخ روسیه چه خواهد بود"

"اهداف حمله آمریکا در سوریه و پاسخ روسیه چه خواهد بود"